lördag 12 april 2008

Härliga Hemsidor!!!

Det var ett tag sen nu som jag valde ut en hemsida att visa, så nu kommer lite inspiration från Rum21!!En rolig sida med mycket snyggt man kan kika runt på. Finns något för både den lilla och STORA plånboken. Kan efter egen erfarenhet också meddela att dom har mycket snabb leveranstid vilket är ett +. Varför inte en härlig stor Fatboy Hängmatta som tål det mesta!!!
Snygg ljustake som också säkert tål lite blåst för den som vill ha den på altanen!
En härligt röd jättesnygg skål!!!
Snygga koppar från DesignHouse Stockholm att avnjuta kaffet eller en kopp te i!?
Snygg bordstablett också den från DesignHouse Stockholm!
Eller kanske denna snygga och annorlunda lampa..som garanterat (nästan) ingen annan i din närhet har!?
Ha nu en fortsatt TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL!!!
Bilder lånade från Rum21.se

5 kommentarer:

  1. Tack!!! Visst är de söta!! Ska bara hitta något att ha i dem! Får väl åka runt och leta imorgon. Hoppas att ni får en fortsatt mysig lördag! Kram

    SvaraRadera
  2. Oh vad mycket fint!! Ska kolla in på hemsidan på en gång...tabletten blev jag sugen på till vårt köksbord.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Den länken tar jag gärna! Tack för tipset!

    Ha de bra/Mia

    SvaraRadera
  4. Gillar den där lampan supermycket.
    Frågan är bara var jag skulle placera den.
    Ha de gott!
    / Jennie

    SvaraRadera
  5. hej! den lampan har jag!! super najs!

    SvaraRadera