tisdag 30 september 2008

Jimi Hendrix projekt!

Jimi Hendrix blir mitt nästa projekt!!! Detta ska bli en väggmålning hemma hos mamma, det har hon beställt. Hon såg en väggmålning av Jimi Hendrix i Hus&Hem och blev helt såld så självklart erbjöd jag mej att hjälpa henne med det!? Kan ju inte vara så svårt tänkte jag, men det kanske det är!?=) Vem vet, vi har sagt att den ska vara färdig innan jul i alla fall, ett spännande projekt och man måste våga pröva. Den kommer gå i vitt/svart/grått... Gjorde lite höstplanteringar ute igår som jag tänkte visa er, inget märkvärdigt men fint blev det, men bilder på det får nog bli imorgon eller Torsdag, nu ska jag krypa till kojjs då det är en lååång dag imorgon, först jobba 9.30-16.30 och sen möte mellan 17.00-19.00=/ Men så är det med det jobb man har... Ha en skön Onsdag, kramar!!! PS. Det blir en FATBOY=)

14 kommentarer:

  1. Vilket roligt och spännande projekt! Du får visa bilder på hur det går för er, det skulle vara roligt att få se! Oj, det var en lång dag för dig. Ha en bra dag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilket spännande projekt! Hoppas du tar bilder under projektetsgång.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ja du bor ju inte så långt ifrån om jag fattat rätt nu... typ tidaholm?? eller är jag ute och cyklart helt nu?

    Jag ville gärna se bilder på projektet sen, det verkar ju vara en jättebra idé!

    SvaraRadera
  4. Vad häftigt, att du vågar? Fast har man anlag så har man här finns inte det tyvärr vad det gäller sånt.

    Ha en bra kväll/kram!

    SvaraRadera
  5. vilket kul projekt:-) Klart man ska våga, det går ju alltid att måla över om det inte blir bra.

    ska bli väldigt kul att få se det färdiga resultatet.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  6. Wow vad coolt! Jag ahr lyssnat mycket på Hendrix. Min bror är stort fan av honom. :) Kul projekt. Hoppas vi får se resultatet. :) KRAM

    Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  7. Spännande med väggmålningen! Såg den bilden också i tidningen - coolt!

    Svar:
    Jo visst, fast kan tänka mig att frakten blir hutlöst dyr för en sån betongklump... :-)
    Njae, det kändes väl inte så svårt att göra men mycket jobb behöver läggas på förarbetet (dvs formen) så att den blir bra.

    SvaraRadera
  8. Nej, den hästen kunde du inte sett för jag köpte den sista.....sorry!
    Fast jag kommer nog inte ha den framme hade ingenstans att göra av den, får måla om den om inte annat.

    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  9. Nej men wow, det där hoppas jag innerligt går bra! :D Hade ju varit så häftigt! Kraaam!

    SvaraRadera
  10. Vilket spännande projekt! Ska bli kul att se resultatet sen. Du har inte nån bild på hur det såg ut i tidningen?
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  11. Tittar in och önskar dig en trevlig dag! Kram

    SvaraRadera
  12. Halloj

    Vad fint det blir överallt när du håller på fixar å donar - jag är inne minst en gång om dan, men sämre på att kommentera :D

    Hoppas allt är toppen

    Ha det gott

    Tjingeling å kramiz

    SvaraRadera
  13. Vilket spännande projetk, du får lov att visa oss andra sedan hur det blev.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  14. Väggmålning?! Nu minsann kommer det fram talanger må jag säga :-) Det låter jättehäftigt.

    Snyggt att hänga rumsavdelarna i fönstret, med eller utan orange är svårt att säga utan att se helheten, var är t.ex närmaste andra orange sak? Du får gå ut ur rummet och så in igen, och känna efter, så brukar jag göra :-)

    Ok!!! Blomstertid i Jönköping är noterat, I love ASA!!!

    Fint med accentfärg i sovrrummet och klart du kan gå emot feng shui, du är ju en modig tjej, safaritjejen :-)

    SvaraRadera