måndag 29 september 2008

Lite nytt + fatboy eller bautakudde??

Det blev ju lite mer shopping på A6 i Lördags, bla. denna ljusstake från Village, den fick sin plats i köksfönstret!
Tre små lyktot i oranget från village...
En rumsavdelare i oranget från Koziol, köpt på Blomstertid i Jönköping, en alldeles underbar affär som dessutom har massa ASA, ville ha väldigt många krukor därifrån men plånboken tillät inte, men tur att man fyller år snart!? Kan inte bestämma om jag tycker den oranga rumsavdelaren passar ihop med de vita, är ju inte samma mönster!? Får känna mej fram...
Jag är helt inne på att köpa en Fatboy, har drömt om det sen jag såg den första gången och nu tänkte vi göra slag i saken. Men nu var jag inne på en ny sida; Bautakudde.se och dom hade också STORA kuddar, nu vet jag inte vilken jag ska köpa...FATBOY eller BAUTAKUDDE!? Någon som har erfarenhet som kan hjälpa mej??

12 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det finns mycket fint på blomstertid. Försöker hålla mig undan därifrån så gott det går, för risken att man handlar saker som egentligen inte behövs är stor!

    SvaraRadera
  2. Har ingen erfarenhet av dem men jag vill också ha en Fatboy. Ha ha blev en kul mening =) Vilket namn egentligen...

    Så mycket fina saker du köpt! Ha det så bra! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vad svårt att välja om du nu bestämt dig för en stor sittsäck. Jag tror jag köpte en Fatboy men jag vet itne säkert, priset har ju också betydelse.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Var oxå inne på Blomstertid i torsdag och köpte Babelfatet i vitt, de har vett att ta betalt där minsann. Var över 50 kr dyrare än IEMS och det kunde jag givetvis inte hålla tyst om.
    Fast jag orkade inte åkte ner till stan så jag köpte där iaf.

    Gillar de orange lyktorna, tittade på dem i Västervik, superfina.

    Har varit inne på Village och handlar kuddfodral och en orange häst men har ännu inte fått fram det ur garderoben men det kommer.....

    Ja kläder behöver man oxå, kan ju inte bara handla till hemmet. I morgon ska jag inhandla jeans tänkte jag, äger bara ett par för jag har gått ner så mycket i vikt. Lyckades sno ett par för dottern när hon flyttade, trodde inte hon saknade dem men det visade sej att hon ville ha tillbax dem nu och jag som älskar dom. Ledsen i ögat, kanske kan jag dra på det lite.

    Du får som sagt var känna dej fram med rumsavdelaren, tycker man får göra så ofta när man handlat nåt nytt.

    Ha en bra kväll!!

    SvaraRadera
  5. Vad svårt - var också inne på Bautakuddens sida och kikade - och då blev man ju genast sugen på en sådan. Men Fatboy är ju också häftiga... Jag hade nog testat en bautakudde, och hade jag haft råd hade det blivit en lyxbautakudde för då kan man ju ha den utomhus också. Men... mycket svårt... Vilken färg vill du ha?

    Ska vi ta och boka en dag när du kommer hit och visar grejer? Kanske i slutet av november? Sådär före jul? Eller är det bättre i slutet av januari/februari? Har lite tajt innan november och under december är det fullt...
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Emma; Jo vi gjorde av rullgardin. :)Men dina blommor ser styvare ut, inte så hängiga. Rullgardin i svart, billigt? Ellos kanske? Jotex? Synd att IKEA inte har. :( Kram

    Gillar Kozoilrumsavdelarna. Funderar på några till gummans fönster, får se vad hon säger. :) Kan ju visa henne ditt fönster. KRAM

    SvaraRadera
  7. Varför inte sy själv? Är ju inte så svårt. Har själv sytt till barnen här hemma, mycket billigare.
    Men förstår att du har svårt att välja. Var själv intresserad av en Fatboy till barnen, men tyckte dom var för dyra.
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  8. Så mysiga de tre lyktorna var när de lyste (och det kommer från mig som inte ens gillar orange... )

    Tittade på hemsidan med bautakuddar och tyckte mycket om dem. Kanke är Fatboy överskattat och de här bättre? Bara min lilla åsikt.

    Kram Annette

    SvaraRadera
  9. Vad fint det ser ut! Lyktorna var jätte snygga. Jag har några liknande jag köpte i Estland förra året. Tände dom innan idag och jag hade nästan glömt hur fina dom var :-)
    Kramis

    SvaraRadera
  10. Åh, de där 3 ljuslyktorna från Village är supersöta. Jag har dem själv :)

    SvaraRadera
  11. Vi har köpt en Bautakudde, den är kanon, verkligen. Superskön och priset var riktigt ok! Rekommenderas!

    SvaraRadera
  12. Köp en bautakudde !!!
    Samma funktion, men till ett ännu bättre pris.

    Köpte min på sängjätten i Jönköping (vid raggmunken) och är supernöjd!

    Välj en för både inne & ute för att kunna ha den även på balkong, vardagsrum och om det snöar...

    SvaraRadera