söndag 21 september 2008

Kartell!

Vi ska beställa en Kartell Componibili Hurts till datarummet i vitt att ha brevid den oranga fåtöljen men nu är bara fråga om vi ska ha en med 2 eller 3 fack? Vad tror ni? Är det någon som vet om den med 2 fack är jätteliten eller räcker den till? Har ju inte sett dom i verkligheten... Idag är en sån där JÄTTEtråkig söndag, vill pyssla och grejja men jag har inget att pyssla med=/ Och pengarna börjar sina nu så här innan löning...egentligen inget större problem men det är jobbigt när man vill grejja men man inte har något att grejja med, sambon föreslog att jag kunde klippa gräset men det är ju inte roligt, vill ju inte ta hans jobb!?;)

13 kommentarer:

  1. Kan tyvär inte hjälpa dig med kartellfunderingarna. Kan tänka mig att det kommer bli jättefin med en sån brevid den oranga fåtöljen:-) Kram/jenny

    SvaraRadera
  2. Enda tipset jag har är att försöka ta reda på måtten och mäta för att få en uppskattning. Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jag hade valt den större, den med två fack ser liten ut. Men det är väl som Sandra säger att måtten ger dig svaret.

    Snygg är den i alla fall!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill också ha en kartell!! :D

    Nej låt sambon få behålla sitt klippagräsetsysselsättning *ler*

    KRAM på dig!!

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte hur stora de är heller. Har bara sett dem på bild. Men jag tycker de är snygga :-)

    Snart är det lön. Då kan du fixa och pyssla :-)

    Kram Annette

    SvaraRadera
  6. Välj den större, absolut,de finns både på Rum21 i Borås och Serverins i Jönköping, synd att du inte tog dej en titt när du ändå var i JKPG.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Emma; Ja det är nog svårt att välja ut men förlovningskort låter som en toppenidé ju. :)
    Kul med något unikt. Jo tack, det är okej med mig,
    lite stressig bara men så är det ju i bland. :S
    Allt bra med dig hoppas jag?! Kramis!

    SvaraRadera
  8. Om inte mitt minne sviker mig, så skulle jag nog satsa på en med 3 lådor! :)
    kram

    SvaraRadera
  9. Kartell blir jag lite avis på! Utan att ha några som helst belägg skulle jag nog välja 3-lådorsvarianten!

    SvaraRadera
  10. Det vore jätte läckert!!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  11. Åh den är så fin! Jag vet inte hur stora de är men det borde väl finnas mått? Det känns som att "trean" skulle vara mest praktisk, en extra låda är ju alltid bra :-) Sen är frågan måtten som sagt, om den t.ex ska gå in under bordet (hyllan) eller stå brevid.

    Det går nog att fixa ett o annat hemma utan att behöva inkludera shopping men gräset... Väldigt omtänksamt av sambon att erbjuda dig att få ta den sysslan, du kan ju säga att du uppskattar gesten ;-)

    SvaraRadera
  12. Severins ligger vid Kinnarps Arena. Åker du motorvägen mot Huskvarna och svänger av tror det står Österängen det ligger en stor Statoil där iaf. Du kan inte missa skylten........Severins. Kolla annars hitta.se.

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag har köpt två stycken 3-fack till vårt sovrum och en 2-fack till min systerdotter i födelsedags present.Den med 2-fack är inte så liten.Ställer man den lilla jämte sängen så har den samma höjd som resåmadrassen.Lycka till!

    SvaraRadera