tisdag 23 september 2008

Lampor...

Min bror hade en taklampa liggande i förrådet som han fått av mamsen en gång så den har nu jag lagt beslag på=) Den har formen av en stor glödlampa och jag tror den får äran att bo i data/arbetsrummet, den ska flyttas en aning bara!!! Tycker om lite roligare typer av belysning och denna har jag inte sett innan. Har tittat lite på STORA glödlampor som man kan ha som fönsterlampa, fastnade för den idén när jag såg hur fint Dinka gjorde i sitt fönster. Gillar idén att bara ha en lampfot med en stor glödlampa i, testade igår med en stor glödlampa vi hade liggandes, blev kanonbra förrutom att det var en 40w vilket var en aning för starkt för fönsterbelysning...men på Torsdag blir det en tur till EM och shoppa STOR glödlampa!!!

8 kommentarer:

  1. Den där lampan skulle jag inte gråta om jag fick................
    urläcker!!!


    Kram!

    SvaraRadera
  2. Supersnygg lampa, jätteläcker! Tack för kommentaren av stövlarna, fick positiva kommentarer av barnen med idag :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du hittade lampan! Den är snygg!

    Kram Annette

    SvaraRadera
  4. Tjopp! Ja det var mig verkligen en snygg taklampa:) Håller med dig om det du skiver om endast en glödlampa utan skärm, det är jättehäftigt!

    SvaraRadera
  5. Fräsig värre!En gammal kompis till mig hade en sådan i sitt flickrum fast typ dubbelt så stor. Den var såå fräck! Jag var så avis på den. Å det blir jag på din med. :) Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jag har också snöat in mig på vanliga lampor med en stor glödlampa. har såna i sovrummet & i vardagsrummet som jag just gjort ett inlägg om:-) Din lampa var jätteläcker, skulle jag gärna vilja ha:-) Ett tips är att kika på ikea.Jag köpte stora glödlampor där för 25:-
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  7. Vilken läcker lampa! Kram Sandra

    SvaraRadera