onsdag 24 september 2008

Lite gult smyger sej in...

Lite GULT börjar smyga sej in i köket...jag måste testa om det känns rätt för annars är inte gult någon färg för mej men i måttlig mängd så börjar det faktisk kännas okej!!! Ordmolnstavlan fick sej en ny makeover med lite gult i... Gult ljus och lite gula stenar från Em... Disktrasa med gult i från Lagerhaus... Små ljuslyktor i gult även de från Lagerhaus! Jag tror att denna färg kan funka ett tag...vad tror ni? I sovrummet har jag saknat lite färg men nu har jag tagit in lite lila där och det blev mycket mysigare. Ska visa bilder till helgen då jag förhoppningsvis hittat lite mer!?=) Nu åter till soffan och Mikael Persbrandt....mums!!!;)

11 kommentarer:

  1. Det blev snyggt! Gult är INTE fult :-)

    Kram Annette

    SvaraRadera
  2. Superläckert! I lagom mängd är gult riktigt snyggt! Kram från Ellie

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Var kommer mackapären som klämmer disktrasan ovanför vasken? Jag önskar mig en sådan, men lyckas aldrig klura ut var man hittar dem,

    SvaraRadera
  4. Det var faktiskt fint med lite gula inslag :)Bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har shoppat orange, men vet inte om det är min färg. Hittade en fleccepläd i bilen som jag fick gratis på ICA en gång och tyckte den var asful men upptäckte att den har samma färg som kuddfodralen från Village, där ser man.
    Hoppas det finns lite kvar åt dej på lördag!

    Gult är snyggt men en färg man använder aldrig köper tyvärr, blir till påsken bara.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. ÅH VAD SNYGGT! Jag vill också ha gult i mitt kök! Men när jag var på jakt nu på sensommaren, fanns det ingenting. Du har ju hittat en massa fina saker! Jag vill ha manschetter till Cults Change. KRAMISAR!!

    SvaraRadera
  7. fint! det var lite annorlunda.
    passade perfekt ihop med det svartgråa :)
    kram

    SvaraRadera
  8. Vad fräsht det blir med en så klar och pigg färg, jättefint!

    Vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
  9. Vad fint det blir, nog är det kul med färg alltid.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  10. Så snyggt det blev med det gula! En pigg liten färgklick ju!
    Var persbrandt bra?
    Så söt lampan i föregående inlägg var! KRAM

    SvaraRadera
  11. Vad fint det blev med gula detaljer! Kram Sandra

    SvaraRadera