torsdag 25 september 2008

Stringhylla i min ägo...

Jag är överlycklig, sambon budade hem en Stringhylla åt mej på Tradera idag!!! Ibland är det bra att han går hemma och kan göra bra affärer, 260:- gick hyllan på. Ett bra pris, det enda jag ska göra är att måla hyllplanen! Vill dock inte ha den så röd som på bilden även om det är fräckt men det skulle inte passa i vårt kök. Kan även meddela att sambon ganska snabbt ångrade köpet då han kom på att han måste ta ner träpanelen och tapetsera om innan jag kan få upp hyllan;) Vilket måste ske NU!!!
Bild lånad från Rum21.se

9 kommentarer:

  1. Grattis till hyllan och vilket bra pris, så nu är det bara fram med penslen...........och ställa fram gubben så han sätter igång att fixa bort träpanelen. Varför ska den bort förresten?

    Jo, det ser jag nu, hyllan kommer för högt upp annars va? För panelen är ju snygg som vit.
    Tradera är ju kanon man kan verkligen fynda där.

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd! Grattis till en verklig klassiker!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  3. Grattis! Alla borde äga en stringhylla för de är så snygga! Själv har jag två uppsatta i sovrummet och en uppe på vinden som jag funderar på att måla vit och sätta upp i köket.
    Ska bli roligt att se när din kommer upp! Är det i köket du ska ha den?
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Vilket kap, vilken lyx att ha en egen stringhylla. Vill också ha!

    SvaraRadera
  5. Åhhhhhh vad kul!! Den är ju så snygg!!!!!!!!!! Får vi se seda ndå när du har fått hem den???
    Massa fredagskramisar

    SvaraRadera
  6. Åh, va roligt! Ska bli kul att se den ommålad också, även fast jag gillar den i rött!

    SvaraRadera
  7. Jag skulle också vilja ha en stringhylla!! Lyckost du!
    Svar: Sittkuddarna är köpta på Lagerhaus, likaså påslakanet.

    SvaraRadera
  8. Vilken tur att han bjöd innan han hann ångra sig :-) Det blir säkert jättefint!

    Kram Annette

    SvaraRadera
  9. Åh vad roligt! Det ska bli kul att få se hyllan uppsatt hos er.
    Kram Sandra

    SvaraRadera