fredag 26 september 2008

Ommöblering i fönstren...

Blev lite ommöblering i fönstren! I Hallen fick lampan utan skärm hamna, blev nöjd förrutom att jag ska ha en svagare lampa i, ska se om det finns på Ikea!? Både Rusta och Mio hade bara stora glödlampor med 40 och 60 watt. Krukorna som innan var i Köket hamnade här... I köket fick två nya krukor ta plats, de inhandlade jag på Mio. I har jag satt "hjärtan på tråd" så länge till jag hittat de jag vill ha!!! Har precis haft ett tiotal killar här då sambon skulle ha en sista kväll med de gamla jobbarkomisarna. Dom hade en liten förförfest!? Sambon han visade stolt runt killarna på husesyn och vi fick bara positiva kommentarer vilket alltid är roligt, speciellt när de kommer ifrån killar, dom bryr sej nog mer än vad man tror ibland!!! Men nu har dom gått så det blev riktigt lugnt och skönt, vilket jag behöver inför morgondagens shoppingtur;)

7 kommentarer:

  1. Så FINT det blev! Vad är det för lampa utan skärm du har i fönstret? Hoppas att du får en kanonhelg! KRAMISAR!

    SvaraRadera
  2. Inte illa att få positiva inredningskommentarer av grabbarna :-) Såg de utsidan också, eller var det för mörkt? Ni har ju gjort så fint!

    Hjärtan på tråd är söta, jag är på jakt efter nåt som ska heta ärtor på tråd men om jag inte hittar det så kanske det får bli hjärtan istället.

    Stringhylla är ju så charmigt! Den var väldigt… röd, jag visste faktiskt inte ens att det fanns röda. Perfekt med en fin hylla i köket, kanske nåt kan slinka ner i shoppingen imorron som kan passa perfekt på hyllan :-) Men oj, det lät jobbigt med panelen.

    Lycka till med shoppingen och hoppas du inte har en allt för trött sambo i morron, om han är ute å festar ikväll…

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev och så roligt att få positiva kommentarer från grabbarna.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Ja då är du här i stan just nu. Glömde tala om att de hade jättefina kuddar på Eko i orange 2 för 149 kr och även en vas för 49 kr men det är väl försent nu.

    Fast EKO är öppet i morgon oxå.....

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Glömde: Vad kul att gubben den är stolt över ert hem och att den andra tyckte det var positivt.

    SvaraRadera
  6. Gillar också lampor med endast en stor glödlampa i, men det vet du ju redan:-) Det finns som sagt stora 25 wattare på ikea som inte är så dyr heller.

    Vad kul att grabbarna tyckte ni hade fint:-) de brukar ju inte annars bry sig så hårt.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  7. Du har ett superfint hem! Vilka snygga krukor. Kram Ellie

    SvaraRadera