måndag 12 januari 2009

Innerum

Medans jag målar och fixar i Hallen så kan ni få se lite härliga vårnyheter från Innerum, här kommer två av dom... " Sharpe Up" i svart. Kan användas platt som ett underlägg (50 cm i diameter). Sen börjar det roliga, man kan böja armarna till en fin form. Kärnan är av böjlig metall och sedan täckt av silikon. Kommer från KåGe Design. Pris: 399:- Jag föll pladask för denna underbra skapelse... Plåtburk med griffeltavla! Praktisk, snygg plåtburk för t ex. kaffe, te, småpengar, kritor eller vad man vill. Skriv sedan på griffelfärgen vad som finns i!!! Pris: 89:- Verkligen smart OCH snyggt!!! För mer information eller om du vill handla något ur vårt sortiment så maila mej på: emma.andersson@innerum.se

4 kommentarer:

  1. Sharpe up verkar vara riktigt häftig. Tycker om att den har flera användningsområden. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Allt löste sig idag med voffsan. Fast det med att förstöra andras lycka handlar inte om mig, men blir så arg på folk som är sådana. :( Du, jag är enormt sugen på att se vad som finns på hemsidan ju, kan man få lösen in eller ngt? Det verkar finnas massa snyggt där inne =) Kraam

    SvaraRadera
  3. Den har jag minsann redan spanat in på Village, mina ögon såg den direkt.....det ända som jag hittade i en nu rörig affär som plockar fram vårnyheterna.

    Hade du bott närmnare hade jag gärna haft ett party.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ah, vilken snygg burk. Några såna skulle man ha haft. Synd att vi inte bor närmare varandra. :(
    Ha det gott,
    Kram Therese

    SvaraRadera