måndag 16 augusti 2010

Lite ändringar i hallen & testing testing...

Varit rastlös hela dagen och vad gör man då...jo man möblerar om lite:) Vi har länge behövt en byrå i sovrummet så nu tog jag tag i saken och flyttade upp den som var i hallen innan. Istället har skoskåpen fått komma upp i hallen och jag tycker faktiskt väggen kom mer till sin rätt nu!

Sambon håller även på att gör sånna HÄR till mej så imorrn kan de förhoppningsvis målas och sättas upp på träväggen:)

Mitt träd ska få distanser och jag har testat att spänna upp resårband som man ska kunna hänga lite affisher eller kort på, det man känner för. Men jag har inte bestämmt mej för om formen/platsen känns bra eller inte, därav snöret som hänger ner och sen ska även lite nya affisher få hänga här i så fall! Så det är testing testing...vad tycker ni?

Än så länge får hallen gå i svart/vitt så får jag känna in om jag vill ha någon färg eller inte! Än så länge känns det bra och lite "höstigt".

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att ni har så fint i er hall! :-) Härligt med en händig sambo som kan fixa sådana snygga hyllor. Det ska bli kul att få se dem på plats! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. pysseliten.blogg.se16 augusti 2010 kl. 22:18

    åhh väggen är ju så fin är dö avis .Vill ha till köket men har inte lyckats att övertala än ;(
    Men är på gång med altan som ska glasas in nu :)Och det ska bli kul att se dom små krukorna på väggen .

    SvaraRadera
  3. Snyggt och fräscht det blev i hallen. Kul att kunna fixa så snygga grejer själv också.

    SvaraRadera
  4. Kanonfint! Ljust och frächt. Det är så bra med svart och vitt för sedan kan man lägga till i stort sett vilken accentfärg som helst när man får lust. Möblera om är ett bra sätt att göra sig av med rastlöshet. Jag har testat det också ;)

    SvaraRadera
  5. vad fint, älskar verkligen väggen!! :)

    SvaraRadera