tisdag 23 augusti 2011

Mycket på gång nu...

Jag har på tok för mycket idéer i huvudet just nu, blir alltid sån här varje höst, vill göra allt inne på en gång:) Men en sak i taget och det första projektet blir vardagsrummet, för tydligen var det ju inte bara att byta soffa, drog med sej en hel del annat, men det gör mej inte så mycket;) T ex. nytt golv och då ska även den lilla mellanväggen mellan tevedelen och matdelen rivas och där ska nog fåtöljen Tirup från Ikea få bo tillsammans med nått snyggt litet bord, typ nått i stringmodell eller nått från maze int eller liknande:) Det ska alltså bli en liten läshörna ( sambon säger whiskeyhörna;)) där framför braskaminen, kan nog bli mysigt. Men då när mellanväggen rivs så behöver vi även byta tak i matdelen, så vi har nog lite att göra men det är ju "bara":) Sen har vi ju ett arbets/pysselrum som står och väntar på renovering men som sagt en sak i taget:)

4 kommentarer:

  1. Gumman, vi har TIRUP fast i gulgrön färg. Dock är den inte skön att sitta och läsa i .... :/

    SvaraRadera
  2. Haha, jag känner igen det där! Man vill ändra massor och alltid samtidigt. Sen när man kört igång, så inser man att man var tidsoptimist och projektet drar ut på tiden...suck:P

    SvaraRadera
  3. Jag är likadan, har massor av projekt på G, vill göra allt på en gång!!! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har kikat in den TIRUP jag med! Så himlans läcker! Tack för en trevlig stund på din fina blog!

    SvaraRadera