lördag 7 januari 2012

Förbättringar!


Jag hade inga nyårslöften i år men en del saker har jag tänkt bli bättre på, b la på att blogga. Har innan haft ganska glest med inlägg och jag vet inte varför egentligen det har bara blivit så men jag tycker ju det är så himla kul att blogga och läsa alla andra underbara bloggar så nu är tanken att inläggen ska bli lite fler men de ska ändå innehålla något, inte bara ett inlägg för inläggets skull! 

Så nu kommer vi till er, för utan er hade ju inte bloggen varit något, så tacksam för alla er som kikar in här hos lilla mej! Så nu tänkte jag att det är dags för lite frågestund, fråga om vad ni vill, om det är något ni undrar över, både personligt och inredningsmässigt?? Ska försöka svara i den mån jag kan:) Sen vore det roligt att höra era synpunkter, vad ska jag ändra på här på bloggen, är det för mycket hemmabilder? Är det något ni vill ha mer/mindre av? Osv...massvis med synpunkter vill jag ha, sen vore det roligt om du ville skriva en rad om vem just DU är som kikar in här:) TACK!!!<3 Trevlig lördag på er

Uppdatering: Hoho på er, ni kan väl lämna en liten kommentar iaf, vill ju veta vem du är, är nyfiken;)

6 kommentarer:

  1. Jag har inga speciella frågor, har precis hittat hit och kommer inte riktigt ihåg vilken "väg" jag tog.
    Jag bor i Farsta, arbetar som lärare i Solna och har en egen blogg.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att man får se mycket bilder ifrån ditt hem, därför återkommer jag :)

    kram /iris

    SvaraRadera
  3. läser alltid men kommenterar sällan, får bli bättre :)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller några speciella frågor. Jag har följt din blogg länge och tycker den är bra precis som den är. Jag är som de flesta, dålig på att lämna kommentarer men någon gång ska ju vara den första. ;)
    Jag bor i Skåne, jobbar som förskollärare, har sambo och två barn och har ingen blogg.

    Mvh Maria

    SvaraRadera
  5. Jag heter Alexandra och bor i Handen en bit ifrån Stockholm innerstad.Har 3 barn och jobbar i klädbutik nära mitt hem.Har bloggat själv nu i 2 år och när jag fastnar för en blogg som jaggillar så är det för att den innehåller en del inredning,personens hem,lite om privatlivet och inspiration.Försöker själv hålla den tråden.Jag tycker din blogg är fin och att du ska fortsätta skriva som du gör.Jag tycker det är kul med bilder på ditt hem.Och om du har annan inspiration i bilder så dela gärna med dig det.Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag har alltid gillat din blogg, inspirerande, mysig och inspirerande. Tycker nog som du att det är bättre med kvalitét på inläggen än kvantitét. Tycker alltid det är mest kul att se bilder och pyssel hemifrån :) kram!

    SvaraRadera