tisdag 9 oktober 2012

Mysiga höst!

Nu när hösten tränger sej på så blev jag sugen på andra gardiner till vardagsrummet, klickade hem dessa från Ellos och jag blev riktigt nöjd. Har svårt för det där med gardiner annars, svårt att hitta några som känns rätt men med dessa blev det den där ombonade, mysiga känslan fast ändå "jag"...grafiskt snygga dessutom:) Till och med sambon märkte skillnad och tycker vi ska klicka hem ett par till till andra änden av vardagsrummet, vid matdelen, vi får se om så blir fallet!;)

Häromdagen tog vi oss en liten tur till skogen och jag fick med mej lite lärkkvistar hem, enkla och så fina! Kan säga det tusen gånger, älskar denna årstiden och även vintern, då myser jag som mest:) En ny lampa har också hittat in vid matdelen, dock fick den vita skärmen som hörde till ge vika för enbart en glödlampa, så nu är jag redo för många mysiga höstkvällar i soffan:)

Har ni gjort det "höstigt" hos er??:)







5 kommentarer:

  1. Gardiner är svårt men de där var snygga utan att bli tråkiga. Jag försökte själv hänga upp helvita ganska breda tunna som ser så snyggt ut hos andra men det blev inte alls bra, så nu är det bara de vita rullgardinerna - igen!
    Älskar bilden där man ser in mot soffan med tavelväggen och snygga lampan i fronten :)
    Ha det fint, kram

    SvaraRadera
  2. Älskar allt!!! Så fint :)
    Ja, gardinerna är superfina.

    SvaraRadera
  3. Så fint! var har ni köpt er matta under soffbordet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Mattan är köpt på Ikea, lätt att hålla ren:) Heter Erslev om jag minns rätt och fanns i två storlekar! Kram

      Radera
  4. Fina gardiner:)
    Och mysigt i vardagsrummet!

    Jag har inte riktigt haft ork eller motivation till att fixa hemma men ska ta tag i det:)

    SvaraRadera