lördag 2 februari 2013

Milos corner:)

Vilken underbar lördag det är, lite lagom kallt och soligt, underbart. Sambon har jobbat nu på förmiddagen så då passade jag och Milo på att ta en liten promenad, så fint det är ute nu!

Milo har ju ett eget rum men det lär dröja ett tag innan han får sova där inne och det är ju inte helt klart, fattas en massa "piff":) Så så länge har han en egen liten hörna i vårt sovrum med favoritapan och egenpysslad namntavla!

Och återigen vill jag bara säga Instagram där jag heter Hemlangtan, jag har blivit en aning flitigare på att uppdatera bloggen men Instagram uppdateras med bilder nästan flera gånger om dan:) Och ni, ni har väl inte missat att köpa Leva & Bo idag där ni kan läsa om Hanna och hennes underbara hem:) Trevlig lördag på er




2 kommentarer:

  1. Milo har så fint, det känns vem som är hans mamma om man kikar på hans stil :)
    Måste se till att införskaffa den där bannern NU innan den inte går att få tag i mer!
    Ja, nu börjar våren verkligen visa sig, så underbart det är.
    Och du, vilka snygga stolar ni kommer att få er snart!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Det är så fint i Milos lilla sovhörna.Sen är det ju mysigt att ha bebis nära sig när man sover.Jag har oxå haft mina i barnsäng jämte mig.
    Tack för dom fina orden/Kram!

    SvaraRadera