tisdag 2 april 2013

Äntligen

Äntligen är vi med dator igen, jag vet, ett I-landsproblem men är man van vid dator så blir saker och ting en aning mer komplicerade utan som t ex. betala räkningar, fylla i mammaledighet mm. Dessutom var jag mitt uppe i allt pyssel till dopet, skrev ut etiketter mm men som sagt nu är problemet löst och jag gillar vår nya kompis, en bärbar sak:) Och som tur var sparade jag över alla kort tre dagar innan kraschen, phu!
 
Premiärbloggar och det verkar ju fungera finfint...annars är jag som sagt mitt uppe i pysseltagen då det vankas dop i helgen, lite att förbereda men oj så skojj och nästintill ALLA vi bjudit kommer, kommer bli så roligt, tänk att vår lille skrutt har blivit så stor! Och kort kommer jag bjuda på här på bloggen då duktiga Sara kommer fota så kort lär det finnas gott om, konstaterade att det kan vara skönt med någon annan som fotar, känner inte att jag hinner med det riktigt;)
 
Här kommer bilder på det lilla påskpyntet vi hade här hemma, dom fina ulläggen kommer från Grafitgrå! Vad har ni för er??
 

 







3 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder du bjuder på, ulläggen är verkligen underbara! Tavelväggen du har i köket är verkligen superfin och ni har så ljust och fräscht i köket!
    Ha en superfin helg
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du sparade bilderna.Vi har råkat ut för det TVÅ gånger,och då har dom försvunnit.Nu sparas det flitigt kan jag säga.
    Så kul med dop för lille pojken,ska bli kul att se bilderna sen.
    Sist men inte minst GRYMT SNYGGT!

    Ha en fin helg/Kram!

    SvaraRadera