fredag 12 juli 2013

I detalj

Solen lyser och det är riktigt varmt idag, sonen sover och sambon åkte precis iväg, vad gör jag då? Jo istället för att dricka kaffe och lapa sol så hämtar jag kameran och knäpper lite detaljbilder...kaffe har jag druckit och sol har jag fått men det var ett tag sen jag fotade inredning, blir mest på sonen numer:) Det gäller att passa på när lusten faller in! Så idag bjuds det på ett gäng detaljbilder från vårt hem, har fortfarande inte lärt mej kameran helt så det blir en hel del trixande och fixande så några perfekta bilder får ni inte;)










3 kommentarer:

  1. Snyggt som vanligt hemma hos dig.Och du,kaminen nedan är ju hur grym som helst :)

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Vilket ögongodis du bjuder på, man får verklgen kli i pysselfingrarna när man ser dessa!
    Hoppas du får en fortsatt fin kväll,
    kram!

    SvaraRadera