tisdag 17 januari 2012

Behöver renovera lite:)

Satt & kollade bland hemma hos bilderna här på bloggen och märker att jag nog måste uppdatera er en del för en del bilder stämmer inte längre överens med verkligeheten, kan det bero på att jag grejjar om ganska ofta??;) Trappen t ex. är ju numera vit & källartrappen svart mm. Får bli lite hemma hos bilder snart igen tror jag! Här kommer en gamal bild på lilla hallen uppe, ser inte riktigt ut så här idag och ännu fler ändringar ska det bli för nu  ska här grejjas, var på tok för längesedan vi renoverade nu:)

Väggen till vänster ska få betongtapet och blommorna ska målas över, taket ska målas och nya lister ska upp...återkommer i detta projekt! Nu ska här bockas av på "att" göra listan, härligt!!!


Bild: egna arkivet, gamal:)


3 kommentarer:

  1. Härligt att kunna bocka av på "att göra listan"!!! Det håller vi på med just nu oxå!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ, vet du, jag tycker den där lilla hörnan är sjukt fin och mysig!
    Men jag veeet, man vill ju förändra, och det låter ju inte precis som om det kommer att bli fy skam det där heller! Spännande.
    Är det nåt jag är dålig på så är det uppdatera på Styleroom. Tiden räcker inte till...suck.

    SvaraRadera
  3. Så fint det är...men kul att förändra då och då! Tack snälla för blog awarden jag fick...blir så glad!!!

    kram till dig fina du!!
    tina

    SvaraRadera