tisdag 17 januari 2012

Jag föll pladask...

Öppnade mailboxen och där låg ett mail och väntade från Ikea där man kunde kika in vårens nyheter 2012 och jag föll pladask! Alltså Ikea slutar aldrig att förvåna mej...

Kolla bara in denna bild, ännu en underbar inspirationsbild till att få till den rätta känslan i arbetsrummet!

De modulbaserade förvaringslådorna heter Kupol. Sätt dom på väggen eller ställ dom på en plan yta och du har koll på sakerna! Denna bild ligger nu i min "vill ha" mapp:) 


Även Kvissle förvaring i krispigt vitt med kork hamnade i samma mapp. Hur snyggt vore det inte med denna serien i arbetsrummet eller varför inte några små lådor i köket? Korklocket fungerar utmärkt som underlägg till morgonkaffet!


Detta är verkligen kreativ förvaring när det är som bäst! Jag blev helsåld! Blev ni??


Bilder: Ikea pressmaterial

4 kommentarer:

  1. Oh yes, även jag blev helt såld på inspirationsbilden med Kupol! ;-) Jag är ju också lite inne på arbetsrum just nu och kanske kan Kupol vara en passande förvaringslösning i rummet där jag ständigt misslyckats?! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag med som du såg:)! Hoppas att allt är bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Ojojoj, av de bilderna får man nästan ståpäls! ;)
    Mycket inspirerande. Och IKEA har ju humana priser. Kupol var en sjysst förvaringslösning må jag säga :) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh den nedre bilden tilltalade mig väldig mycket, är precis vad vi är på jakt efter till kontoret!!! :) vet du när de kommer till varuhusen och priser? Hittade inte på hemsidan??

    SvaraRadera