söndag 15 januari 2012

Bord


Nu var det ju så att jag inte skulle handla så värst mycket inredning i alla fall innan lön, men ibland springer man ju på sånna där saker som man liksom inte kan motstå. Så jag "klickade" hem detta bord från ellos, på fyndavdelningen för endast 280:-, min tanke är att det ska ta plats på altanen på framsidan till sommaren men vid lite närmare läsning så insåg jag nu att bordet visst var lite lägre än jag trodde...så kan det gå när man är lite för snabb:) Men jag hade ändå tänkt mej lite modifikation på bordet så det kanske löser sej ändå och å andra sidan så har vi ju inga möbler till den andra altanen heller så det kanske passar sej där! Vi får se, är ju ett tag kvar till sommaren men efter erfarenhet så vet jag att det brukar gå ganska snabbt och vips så är det sommar och då står vi där utan några möbler och inte har vi råd att handla utemöbler till båda altanerna på en och samma gång så nu börjar jag i tid i år så kanske vi har något att sitta vid och på lagom till våren/sommaren;) Så nu ska jag surfa vidare efter potentiella stolar...

Bild lånad från ellos.se

3 kommentarer:

  1. Bra fyndat! Tipsa gärna om snygga stolar. Efter att du beställt dom förståss, så du inte själv blir utan :) Vår altan som blev klar förr. Ska året SKA få möbler i år, baske mig! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd! Känner att jag måste kolla in det där bordet själv. Efter att ha dragit in mosaikbordet från uterummet så är jag egentligen ett bord kort! :)

    SvaraRadera