lördag 14 januari 2012

Suger i shoppingtarmen

Känner ett mycket starkt behov av att åka till jönköping, där finns nämligen blomstertid, ikea & village! Har surfat runt på nämnda hemsidor & oj vad mycket fint:) Har ni sett texttavlorna från village?? Så snygga, kunde tyvärr inte få upp nån bild här men kolla in deras vårkatalog, på sidan 15 där ser man dom i ett för övrigt mycket snyggt kontor! Men får nog vänta in lite pengar först, är liksom lite för mycket månad kvar av löningen eller hur e de nu man säger:) Ha en mysig lördagskväll! 




Bilder lånade från blomstertid.se & village.se


2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Jisses, kan man kika i vårkatalogen nu?? Måste genast ta ni en kik;-)

    Ang. Kaktusar, Ja man kan döda dem.. Jag har faktiskt lyckats i mina dagar! Men jag hoppas jag blivit bättre med åren:-)

    Hoppas du har en bra helg, Kram

    SvaraRadera
  2. För mycket månad kvar av löningen, det köper jag rakt av ;-) Jag har en shoppingtur till Sundsvall inplanerad för att få gå på IKEA, men det är den 28:e så då har löningen trillat in i alla fall. Ha en fortsatt trevlig helg! KRAM Anna

    SvaraRadera