torsdag 24 januari 2013

Tavla tavla på väggen där


Igår åkte vi till Ikea en snabbis på förmiddagen, b la blev det lite inköp av ramar och tavellister till min "tavelvägg" eller vad man ska kalla det. Har nog, efter mycket velande fram och tillbaka kommit fram till att den får bli bakom soffan...om det inte blir kaka på kaka mot den andra "tavelväggen" som är vid matdelen men jag tror inte det. Har funderat fram och tillbaka över hur jag vill ha det, måste tänkas över noga denna gång då sambon är en aning irriterad på alla tusen hål i väggen som redan är överallt efter mina "ommöbleringar" hit och dit;) Satt och bläddrade igenom min inspirationsmapp nu ikväll och hittade denna bilden, nått i stil med detta får det nog bli, det passar oss och stilen här hemma eller hur??  Nu är ju hela rummet snyggt men om ni tittar bakom soffan så är det det jag syftar på...

Näpp nu blir det bums i säng, i helgen vankas det besök hos sambons syster och då ska vi tydligen bli bjudna på mat, mums mums! Annars är inget inplanerat! Happy friday säger jag...

Bild: mio.se

2 kommentarer:

  1. Jag verkligen älskar den bilden och tror absolut attdet blir fint med en sådan vägg hemma hos er. Tummen upp! Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt med många tavlor bakom soffan, själv har jag en jättebild på mina barn, den har hängt med ett tag. Byter jag någonsin ut den blir det nog en tavelvägg. FINT!

    SvaraRadera