måndag 21 januari 2013

En vecka senare lixom...

Jaha och jag som lovade tätare blogginlägg på det nya året, 2013, men en vecka senare lixom...jaja ni får ta det för vad det är och om ni vill så finns jag på Instagram och där uppdaterar jag betydligt oftare så vill ni hänga med mej och min familj där så heter jag Hemlangtan...så klart:)

Häromdagen eller rättare sagt igår så hälsade vi på Sambons syster med familj i deras alldeles egna hus som dom nu bott i, i hela tre dagar och det var stort och så fint, gissa om man blir sugen på att flytta nu, börja om från början, oj vad skojj det vore, fast lite jobbigt också såklart men det förtränger man gärna! Vem vet, ingen som sagt att vi ska bo här hela livet...

Idag har kameran gått loss en del i vardagsrummet medan Milo tog en tupplur:) Lite nytt är det allt här inne...kuddarna (dom prickiga) är inte så gamla, dom finns hos Ellos, Grapeljuset inhandlades på Lagerhaus (samtidigt som vi jagade inflyttningspresent till sambons syster, hon fick ett likadant men med doften Hallon, dom doftar ljuvligt båda två!) Blomman "Sophora Prostrata" finns numera i ett flertal fönster här hemma, älskar dom trots det konstiga namnet:) Stolen Ikea PS 2012 fick jag i julklapp och ljusstaken Kryss 20 när jag fyllde år, den kan du för övrigt hitta hos den underbara butiken Grafitgrå, dom har så mycket fint och bloggen är inspirerande till tusen!

Näpp nu ska jag surfa vidare efter en bra och inte svindyr babyvakt så man slipper springa allt för många gånger i trappen när lillälskling sover, natti på er! 












4 kommentarer:

  1. allt så kul att se alla fina bilder hemmifrån er .Man får så mycket inspration till att städa hemma :) Så bästa att sätta fart lite nu sen ska här jobbas .

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, så fint ni har det och vilka snyggingar från Ellos! Jag minns själv när jag var föräldraledig och man hade tid att fundera ut nya saker man bara måste ha hemma, men som man inte direkt hade råd med när man gick på mammapenning :) Då är det tur att till ex Ellos finns med sina finfina 30%-rabatter osv! Hur man än vrider och vänder på det är det så snyggt med svartvitt och något jag liksom aldrig tröttnar på!
    Kramis så länge!

    SvaraRadera
  3. Ni har det så himla fint! Förstår att det inte uppdateras oftare, man vill men hinner inte. Skönt om dig kram

    SvaraRadera
  4. Så fin ni har det, gillar verkligen eran stil. Hittade mycket inspiration här, gardinerna i vardagsrummet vart har du köpt dem?

    SvaraRadera