måndag 14 januari 2013

Vart tar tiden vägen??


14 Januari idag, vart tar tiden vägen?? Det går i ett rasande tempo har jag märkt men vi njuter av varje minut! Har så smått börjat planera för lite dop, det är ju en del att fixa med, mer än man tror, så lika bra att börja i tid. Håller även på att fixa lite i Milos rum, som t ex. handtag till hans skåp mm...sånt där småpill som är så roligt att pyssla med! Sen är tanken att jag ska ha någon form av "foto"vägg i vardagsrummet så en tur till Ikea måste det bli, behöver både ramar och tavellister för att få till det, det kommer bli någon typ av arrangemang bakom soffan...vi får se, jag spånar vidare! Här blev det fasligt kallt i natt men vi har ändå hunnit med två promenader, frisk luft är bra:) Vad har ni för er en måndag som denna??

PS. Kalenderblandet finns att hämta hem och skriva ut hos miramoln.se

3 kommentarer:

  1. Tid är en bristvara, och den går aldrig så fort som när man får barn ;)
    Känner igen lusten att fixa och ändra, släpade ut stora båglampan i dag och rumstrerade om lite. Med det nya året kommer nya ideér!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Spännande med fotoväggen.Jag har med haft funderingar på det,men vi får se.Ska bli kul att se din.Tack för tipset om kalenderbladet,synd bara att vår skrivare är stendöd.

    Ha det bra/Kram!

    SvaraRadera
  3. det blev super fint i köket ;) kul med lite nytt efter jul mattan är ju så fin .Den kanske jag skulle shoppa loss för mitt presentkort jag vann på ellos :)
    Håller med tiden bara rinner iväg kul det för i vår ska jag bli farmor längtar
    :) Sen så har vi en resa att se fram mot till lite värme ,Ha en bra dag nu blir det jobb .

    SvaraRadera