torsdag 18 april 2013

Hallen

Idag har huset fått sej en rejäl omgång, min mamma ville gärna vara lite barnvakt så då passade jag på att städa i varje lite hörn här hemma, när ändå tiden fanns. Hann även med en liten löptur, fast jag höll på att blåsa bort. Var lätt att springa i medvind men i motvind var  det betydligt segare, löpning är inte min favorit men så skönt när det är gjort:) 

Som alltid när jag städar så är det roligt att flytta runt på lite saker så nu var det hallen som blev offer denna gång, har lite svårt att "möblera" byrån men så här får det vara, för tillfället, är inte helt nöjd med tavlan, blir lite kaka på kaka, som man så fint säger, med de andra tavlorna. Ljusslingan från Lagerhaus däremot blev jag grymt nöjd med, tyvärr gick tre lampor sönder såklart när jag flyttade den men hoppas att de säljer lampor styckvis på Lagerhaus, någon som vet?? 

Om ni tycker det är lite väl mycket bilder på en liten hall så beror det på att jag börjat, försöka, sätta mej in i kameran och dess funktioner. Vill verkligen lära mej mer om den, igår hittade jag faktiskt inställningen för svart/vitt foto...syns knappt dock vilket jag tagit med den funktionen då det mesta ändå är i svart/vitt i vårt hem;) Vill passa på att önska Trevlig helg!











4 kommentarer:

  1. Fin hall ni har! Skönt med en rymlig och praktisk hall...Fina bilder också, kul att få se många bilder, både helhet och detaljer! Dotsen skulle vara fina här hos dig minsann =) Fin helg och kram!
    tina

    SvaraRadera
  2. Så fint du har piffat i er rymliga härliga hall! Jag är också inne i en svartvit period, kommer alltid tillbaka till det på gott och ont ;)
    Visst är det där med fotografering en hel vetenskap, försöker också sätta mig in i kameran och alla finesser :)
    ha det bäst vännen
    kram

    SvaraRadera
  3. jättefint, den blir bara finare för varje gång så fortsätt du visa! Bra att visa att små förändringar gör mycket :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin hall ni har, min dröm hall rymlig och välkomnande utan att se stökig ut :-) Bra jobbat!

    Kram/Emma

    SvaraRadera